Digitaal serviceaanbod bewijst zijn nut tijdens de coronavirus-crisis

Visual support van Endress+Hauser

Endress+Hauser is al jaren bezig om, samen met klanten, digitalisering te versnellen op het gebied van producten en diensten. Tijdens de coronavirus crisis heeft de ontwikkeling van krachtige digitale platforms en aanbiedingen nu zijn waarde bewezen. “We kunnen de fysieke afstand die het coronavirus ons oplegt overbruggen door digitale en emotionele proximiteit,” zegt Matthias Altendorf, CEO van de Endress+Hauser Groep.

Support op afstand
Reisbeperkingen en beschermende maatregelen als gevolg van de pandemie maken het in veel gevallen onmogelijk om gebruik te maken van externe serviceleveranciers. Om te zorgen dat kritische servicewerkzaamheden tijdig en op de juiste wijze uitgevoerd zijn, heeft Endress+Hauser de nieuwste innovatie op dit gebied, Visual support ontwikkeld.

Onze serviceorganisatie maakt hierbij gebruik van de mogelijkheden van een cloud-based platform. De Salesforce Service Cloud module maakt geheel nieuwe manieren van dienstverlening mogelijk. Visual Support is geïntegreerd in onze support services portfolio, waardoor klanten toegang krijgen tot diepgaande technologie en productkennis, inclusief de gegarandeerde beschikbaarheid en responstijd van Endress+Hauser wereldwijde netwerk van technische experts.

Het gebruik van deze technologie voor support op afstand maakt audiovisuele ondersteuning mogelijk voor diagnose en troubleshooting, inbedrijfstelling en regulier onderhoud van uw installed base. Met behulp van live video transmissie en screen sharing kan het technische support team van Endress+Hauser werken alsof ze ter plaatse zijn en u op een betrouwbare en flexibele manier helpen met uw servicetaken via support op afstand.

Download Visual Support App
Klik hier voor Android
Klik hier voor Iphone

 

 

 

 

Technisch support 24/7 via Endress+Hauser serviceportal
Via onze groeiende kennisbank kunt u helemaal gratis toegang krijgen tot de expertise rondom Endress+Hauser instrumentatie en applicatie 24/7. De kennisbank is een cloud-based platform dat uit duizenden artikelen bestaat. Deze kennisartikelen zijn geschreven door onze service-experts op basis van meest komende vragen uit de markt.  Door het lezen en uitvoeren van de stappen die uitgelegd zijn in een kennisartikel, kunt u snel de diagnostische problemen oplossen zodat uw instrumenten optimaal functioneren en de tijd out-of-operation zo kort mogelijk is. Dat kunt u snel en eenvoudig op elk gewenst moment online doen.

Als uw case ontbreekt, voert u een nieuwe case in die door uw supportdeskundige wordt behandeld. U wordt snel op ticketbasis geholpen. Via dezelfde portal krijgt u de toegang tot de supportgeschiedenis waar u uw supportcase kunt volgen. De portal bestaat verder uit handige functies voor het geven van feedback en het delen van bestanden waar alle communicatie tussen u en uw Endress+Hauser supportdeskundig op één plek geregistreerd wordt.

Voordelen van het gebruik van verschillende digitale platforms van Endress+Hauser
In de acute fase van de pandemie konden klanten gebruik maken van de support op afstand en waren enthousiast over de mogelijkheden van deze innovatie in de Endress+Hauser serviceportfolio.

Wij zien digitale diensten als de toekomst en investeren continu in de verbetering van de beschikbare mogelijkheden en de ontwikkeling van nieuwe diensten. Profiteer van de digitale diensten van Endress+Hauser om de volgende voordelen te behalen:

  • Beperk processtilstandtijden en snel herstel van werkzaamheden
  • Verminder de inspanningen van het onderhoudspersoneel met technische ondersteuning op afstand
  • Bespaar tijd en kosten aan ongeplande servicebezoeken, beperk het terugsturen van instrumenten
  • Verlaag CO2-footprint door vermindering van de service ter plaatse
  • Verbeter uw instrumentatie en applicatie-expertise met onze technische kennisbank

Meer informatie: www.nl.endress.com/serviceportal