Watson-Marlow Fluid Technology Solutions (WMFTS), een bekroonde wereldleider op het gebied van vloeistofmanagementtechnologie, kondigt de lancering van zijn vernieuwde website aan. De nieuwe website is een weerspiegeling van de sectorale verkoopstrategie en toekomstbestendigheid voor aanstaande wereldwijde uitbreidingsplannen om meer essentiële industrieën te ondersteunen, waaronder de biofarmaceutische industrie, medische technologie, chemie, water, drank- en voedingsmiddelen.
De afgelopen drie jaar heeft een toegewijd team de website van WMFTS geüpgraded om gebruik te maken van de nieuwste software. De nieuwe site biedt een rijke en doelgerichte online browse-ervaring, met een dynamisch en een opwindend nieuw ontwerp dat de sterke basis van het bedrijf in engineering weerspiegelt. Gestructureerde merken, producten en expertisegebieden zullen het gebruik ervan vergemakkelijken voor zowel bestaande als toekomstige klanten.
Met de recente wereldwijde focus op de biowetenschappenindustrie zijn wetenschappelijke en engineeringorganisaties nog nooit zo belangrijk geweest. Deze nieuwe website is de volgende stap in de strategie van WMFTS om wereldwijd te groeien en deze essentiële industrieën te ondersteunen. WMFTS is onlangs uitgeroepen tot ‘Employer of the Year’ bij de Business Brilliance Awards en werft momenteel voor een aantal functies binnen de organisatie. WMFTS erkent het belang van het opbouwen van een uitgebreide STEM-competenties (Science, Technology, Engineering & Mathematics) en het vergroten van het bewustzijn van deze carrières om deze industrieën in de toekomst te ondersteunen.
De nieuwe website biedt een robuust kader om digitaal te denken en direct, met vertrouwen, te communiceren met klanten wereldwijd. De lancering volgt op uitgebreide gebruikerstests en gaat gepaard met de extra voordelen van een nieuw Product Information Management (PIM)-systeem en ERP-integratie. Deze belangrijke upgrades hebben WMFTS in staat gesteld klanten te helpen de uitstekende mogelijkheden van haar producten te begrijpen door rijke en gedetailleerde productgegevens te verstrekken.
Website Project Manager, Cheryl Lowndes, licht toe: “Door gerichte inspanningen zijn we in staat geweest om de laatste best practices toe te passen op het gebied van navigatie, structuur en design, waardoor de site klaar is voor de toekomst en geografisch, per sector en per merk kan worden uitgebreid. De vernieuwde website markeert een essentiële stap naar een digitale aanpak, waarbij we onze klanten kunnen helpen te begrijpen hoe we hun problemen kunnen oplossen, snel en efficiënt.”
“De afgelopen jaren hebben we aanzienlijk geïnvesteerd in de opleiding van onze collega’s en de toegang tot digitale tools”, voegt Mike Sullivan, hoofd van Global Marketing Services, toe. “De nieuwe site zal gebruikers voorzien van relevante content binnen handbereik en het team voorzien van waardevolle gegevens om bedrijfsgroei te stimuleren.”
sales.nl@wmfts.com | +31 (0)85 5360010
Link naar website: https://utm.io/ueZGH
Heb je interesse in vacatures binnen de industrie? Klik dan op industrie vacatures.